Stort paket till MIG!

Oooooh, fick hämta ut ett stoooort paket från H&M ikväll!



Där låg mitt överkast som jag beställde nyligen och lite kläder också! Tjoho! Först ett linne som var alldeles för
stort. Hur kan detta vara Small? Jag töjer inte ens ut det på bilden, det ÄR så stort. Tillbakaskick på det, eller 
korta ner axelbanden så man inte får Urringning 2012. Men det kommer jag ju typ aldrig göra... så.... ehh......
Sen ett vitt linne som var PERFEKT! Woop woop!



Sen en jättefin blank kjol i lite kraftigare tyg med fickor! Underbar! Love it already!



Och överkastet! Mmmmm.... fan vad stort det är, måste skaffa en dubbelsäng.. ; ) ; ) ; )



Passade såklart på att inviga nya snyggmössan när jag gick och hämtade paket;

                      

Och sen blev det fredagsmys i soffan med katten, framför tv:n och sista timmen av Da Vinci-koden...


 


Postat av: Carro

Åh va kul med paket :D Vita linnet & kjolen är jättesnygga :)



Synd att mössan inte passar Love, då kunde vi ju matcha om jag hittar den.. ska leta idag!

2012-01-28 @ 09:45:04
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Miko.TaMpEr

Haven't been thre for 'years' and when I come back there is so many posts I haven't seen yet ^^



I've already seen the top with skull, on one Czech blog. I want to buy it but there is unfortunately no H&M in city where I live. Next week I am going to visit Prague so hopefuly I could visit H&M there and buy the top in Prague (if they will still have it!).



I love your hat with the ears it's cute! :3 And I don't know if I already commented or not but.. It looks like your tattoo is finished. Are you happy with it? Ah stupid question of course you are.



How are you anyway? :)



Miko

2012-01-28 @ 18:03:00
URL: http://witchtaranee.blog.cz

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0