Tröttman from hell.

Ja fy fan vad trött jag var igår. Fixade nudlar, åt, somnade i soffan.
Trodde klockan var typ elva - halv tolv när jag vaknade igen men den var halv TIO!
Haha... alldeles för lång dag... och så hade jag bokat tvättid idag klockan jävla ÅTTA
på morgonen. Hur sugen var jag på att ta den, tror ni? Nej exakt. Jag tvingade upp mig
själv vid nio iallafall, och körde bara en runda. Två maskiner, med andra ord.

Det bästa är att tvättstugan bara ligger en trappa ner, precis under min lägenhet.
Behöver inte gå långt alls, och jag gick ner i pyjamas och tofflor, sen gick jag upp
och somnade om lite igen innan det var dags att hänga / lägga in grejerna på tork.
Sen upp och sova lite till. Sen ner igen innan tolv då tiden slutar, hämta allt, städa
undan lite, sen upp och sova igen! Gick upp 15:45 tillslut. Så jävla trött tjej. Idag med.

Har precis käkat frukost till Top Model & Project Runway, och nu är klockan kvart över fem.
Har tre saker jag skulle behöva göra idag. Två saker som jag faktiskt MÅSTE. Men jag är ju typ
världsmästare på att skjuta upp saker, vilket är skitdumt eftersom jag också är världsmästare
på att vara stressad. Bad combo.
 


Postat av: Carro

usch det är så jobbigt att vara trött! :S

2012-01-16 @ 17:57:59
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Lajl

den combon känner man igen =(



skulle oxå tvätta idag, men fick hoppa in o jobba. som tur var fanns där en ledig tid på torsdag då jag verkligen ÄR ledig.. men kl ÅTTA här med.. suck.. en annan har ju fyra våningar att gå ner till tvättstugan. fast som tur är är jag piggare nuförtiden. dock aldrig pigg på tvätt. haha.

2012-01-16 @ 20:06:40
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0