Min måndag.

Hihi, det blev en snabbis på stan, gick från lägenheten 5 i 2, å det tar 20 minuter ner på stan,
och sen var jag där i lite drygt en timme, sen gick jag hem igen! Då var jag helt yr i huvudet,
min kropp behövde mat! Hade nästan velat lägga mig ner på marken och ba "JAGORKARINTEMER!",
för SÅ trött blev jag, och matt, av hunger. Fast jag inte lixom kände hungern i magen. Utan i kroppen.

(observera mitt smarta alternativ till det icke aktuella "JULMYS")


Oh well. Dansskorna är hämtade hos den supertrevlige skomakaren, jag kände fortfarande att de tryckte
lite på stortån, men de hade blivit lite större i foten iaf. Bra! Hoppas jag kan börja använda dem igen!!
Men inte om de gör ont, då kan man ju paja fötterna lixom... Det var iallafall jättebilligt att töja dem,
bara 70 kronor kostade det. Sen putsade han dem också så de blev lite finare, och skickade med nåt litet
puts-kit helt gratis. Schysst!


Sen köpte jag en tröja på halva-reapriset-rea på JC, den hade kostat 249 kr och jag gav 62... känns nice!
Det är en vit tunn lite kortare sak, med långa ärmar... tunna svarta ränder... den ska jag dansträna i tänkte jag!
 
                         

Sen fyndade jag även ett par snygga jeans på Lindex's barnavdelning för bara 75 spänn! Woop woop! 


Fuper-duper,
som de skulle sagt i det där South Park-avsnittet!

Snart har jag tvättat klart, det skulle ju vara trevligt om jag tog HAND om tvätten sen också, så slapp jag gå
och plocka kläder ur de där ikeakassarna i flera veckor sen... och sedan tömma ur dem när man behöver
kassarna till nästa tvättillfälle... ^^
 



Postat av: Patrik

Skaffa fler ikeakassar istället. Då kan du ta tvätten ur dem som det ligger i nu, så lägger du i nya kassarna när det blir smutsigt. Du kommer spara en massa tid när du slipper ta rätt på och lägga in kläder i garderoben. Mys ju istället :)

2012-01-30 @ 21:26:32
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

Vilka snygga kläder du fyndat :D Tänk om man kunde köpa jeans på barnavdelningen liksom :D, sjukt snygga är dom på dig iaf ! :)

2012-01-30 @ 22:54:52
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: natta

Rea är alltid så bra!! :)

2012-01-31 @ 20:59:19
URL: http://timeslikethese.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0