Igår var det 10 år sedan jag flyttade hemifrån. Lätt rubrikviktigt.

Vad smart jag kände mig nyss när jag skulle gå in och skriva ett nytt inlägg, och jag märkte att jag inte
ens publicerade gårdagens! Måh... SÅ himla trött tjej! Mjaha... då kör vi resten här då... ; )

Var och hälsade på i huset igår efter jobbet, skulle agera uppackningshjälp! Det slutade med att Hanna & jag
packade upp varsitt vinglas som vi sedan drack ur. Wahay! Okej, vi rev ner lite tapeter i källaren också!

 

Hanna var förresten här och lånade dusch idag också, eftersom de inte riktigt har någon sådan just nu.
Imorgon skickar hon hit sin karl också! De kan ju inte gå där och lukta skunk lixom... ^^
 


Lite nya snygga pashminasjalar på jobbet, plus en julklapp från Sanna!! ♥ Mmm, värsta mys-kitet!
Det ska användas redan ikväll kan jag lova... Bath bar & badbomd, plus choklad... mmm.. : ) TACK vännen!!

                         
                        
                                     Jag ska bli helt Buddha-harmonisk av mitt bad. Lätt.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0