Euphooori-ja!

Hej hej hallå. 

Klockan är 20:20. Det betyder att TOP MODEL håller på. Vad gör jag här?
Hoho. Kom hem typ tio i åtta så jag har inte hunnit härifrån än. Tisdag är ju bästa tv-kvällen.
Efter Top Model är det dubbla avsnitt Big Bang Theory på 5:an. SAMTIDIGT är det dubbla
avsnitt (nu nya!) Project Runway på 3:an! Så då kan man kolla på det andra iallafall, eftersom
de håller på i en timme vardera... Så man är lixom all set med tv fram till klockan 23 ikväll!
Wonderful! Bästa tv-kvällen, som jag sa.

: ) 

Snart är det helg, pepp pepp! Då blir det roadtrip! 

HÄR SKULLE JAG LÄGGA IN EN YOUTUBEREMSA MEN DET GICK JU INTE, 
vad fan är det frågan om, nya blogg.se? Glo själva här då. Eller, LYSSNA, more.
http://www.youtube.com/watch?v=3pcWjv-uWF4

Mohahaha ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0