First day!

Då var vi igång! Härliga ledighet. Började dagen med solsken på balkongen, i bikini!
Tog frukosten där ute, i lättaste laget: banan & drickyoghurt. Senare åt jag två glassar 
för att väga upp det. Haha. Har nyss duschat bort solsvett och solkräm och ska klä på mig
(och smörja in mig IGEN!) och sen ta en kortis ner på stan. Måste köpa linsvätska
DET borde de ha på Ica, tycker jag! Bland deras apoteksprylar lixom. Nu måste jag gå ända 
ner på stan till optikern, eller till apoteket, för det är de enda ställena det finns på. Håller ni
inte med mig, linsbärare? Det är ju nåt som går åt och används varenda dag lixom... 
 
Oh well. Kan ju vara skönt att komma ut lite ändå. Det blåser, märker jag, och trots att det är
tusen grader varmt på balkongen så är jag tveksam till om det är shortsväder. Speciellt inte för
frusna mig! Blir nog jeans... eller den där låååångkjolen som ligger där nånstans i garderoben...

Jahapp, nu funkar det inte att lägga in bilder igen. Som, typ, VARJE gång man bloggar. 
 


Sådärja. Fjärde försöket.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0