Funkar det nu då?

Jävla datorn. HATORN, ska jag börja kalla den. För jag hatar den.
Den bara stänger av sig själv hela tiden. Skärmen slocknar, anytime,
ofta, och så startar den om sig själv lixom. Great. Precis som det 
ska vara. Mitt i vad man nu än höll på med.

Skulle föra över bilder från mobilen till datorn. Försökte jag tre eller fyra
gånger i rad? Så fort jag stoppade in sladden så dog datorn efter en
minut. Varje gång. Så jag gick och sminkade mig istället. Utan anledning.
Vet inte ens om jag ska utanför lägenheten idag. Jo det ska jag! Måste ut
och köpa kattmat och kattsand, så jag kan fylla på innan jag sticker imorgon.

För imorgon är det ROADTRIP! ♥ Hepp hepp hepp! Ses i Malung!




Värsta lattjo upside down rainbow idag! ; ) 

  

Postat av: Anonym

vilken häftig regnbåge : )

2012-07-19 @ 18:55:38
Postat av: carro

från carro pastellen

2012-07-19 @ 18:55:59
Postat av: Eve

Åh, fick också bild på den igår! Regnbågen alltså.

2012-07-20 @ 10:34:47
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0