Jobb, snabbisfest & hundgos.

Nu har halva tiden gått. Dag 4.

Och jag har jobbat, mellan 11 & 17 med Alexandra. Efter jobbet blev jag hämtad av Henrik så jag 
kunde vara med på sista timmen av vår sommarfest med showgruppen, ute i Klubbholmen! ♥
Jag missade maten och allt kul de gjorde innan, men hann få i mig fika iallafall, det fann det massor av.
Himla tur... : ) Familjen Unnerstedt hade med sig sin nya hund, lilla Qila, tror hon var 10 eller 12 veckor gammal.
Kolla in sötnosen! (Här i famnen på Ingrid. Hon är visserligen också en sötnos.) 





Om han hade varit med så vet jag hur han hade tillbringat tiden... ^^ 



Sen klockan halv sju åkte vi hemåt igen, jag fick åka med Elin, Herman & Maja. Och nu är jag hemma, och jag
har bestämt mig för att vara hård mot mig själv. Nu jävlar ska det diskas! Okej?! Nej, det var inte ens en fråga,
det var en beordran. Fucking jävla odisciplinerade människa, nu diskar du. 
 
Spotify, please me.

 
  

Postat av: johanna

Men herregud så söt!

Svar: I knooooow! Och ssssååå fluffig!
Ida

2012-07-01 @ 20:12:19
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Vickan

Haha go Ida! : )

Och herrejääääävlar vilken söt hund! <3

Svar: Tack, det gick ganska bra! Sen var jag tvungen att gå och handla mjölk, och nu blev jag sugen på kvällspromenad... eller kanske mer disk.. vi får se... ^^
Ida

2012-07-01 @ 20:38:12
URL: http://vicksi.blogg.se
Postat av: Jessica Unnerstedt

Visst e hon söt, hon e 11 veckor nu :D. Hon har precis lärt sig gå upp för trappan själv, men hon kommer inte ner själv

Svar: Lillskrutt! Så himla söt är hon : )
Ida

2012-07-05 @ 23:58:13
URL: http://kramtjejen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0