Måndagskväll.

Äntligen mat! Jag borde ha ätit innan jag stack till Eve men jag åt ju frukost så sent... 
Mötte henne, Robin & kompisen Hampus på Växtriket, de hämtade sin nya soffa och sen åkte
vi hem till dem. Grabbarna monterade soffa, jag förbarmade mig över lilla Källa så Eve kunde
packa upp grejer och sådär. Höll henne i famnen och bouncade runt lite så hon SOMNADE!
Värsta myyys... och hon var lite sur innan så det var ju coolt, att hon kunde varva ner hos mig.

Tog inga bilder. Nähänä. Men kaffe blev det iallafall, och sen så promenerade jag hem vid niosnåret.
Förbi Ica och handlade lite, och nu ska jag käka min nylagade pastamiddag. Var ju tvungen att laga
mat så jag har jobblunch imorgon och onsdag. Är helt yr och skakis nu, kroppen behöver maaaat!

Kanske tittar in igen innan det är dags för duschen & sängen. Eller inte. I donno. Har ju inget att skriva
egentligen. Inte här. Det blir nog mer djupskriv i dagboken. Här får man ju inte..... ^^ 

Godnatt, eller ses sen.
Vi får se.

 
Två bilder (Eve's) från ett par veckor sedan;


 

Postat av: Carro Blomqvist

awh .. låter som du haft en bra dag med vänner iaf.. bebisar är myyyys :))

2012-07-02 @ 22:38:45
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: fannyahlm -hörselskadad, förlamad mamma, FLYTTAR SNART IVÄG ENSAM

åh, jo jag förstår hur de känns, världen borde kunna offra sig för sånt.. man vill göra något roligt för pengarna =)

2012-07-02 @ 22:41:21
URL: http://fotoahlm.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0