One to go!

Dag 6. Mitt hjärta hungrar!!
Åh.

Solen skiner, det är varmt, det är såklart JÄTTEFINT väder bara för att jag jobbar hela dagen.
Det slår väl aldrig fel? När jag är ledig är det molnigt, blåsigt, alternativt regnigt.
I helgen är jag ledig. Fem dagar i sträck. Det ska regna och åska fyra av dem, typ.

FINT. Verkligen FINT. 

Jag blir så deppig av vädret och ändå kan man inte göra nåt åt det. 
Man kan bara leva med det. Leva med att inte få någon solbränna,
att inte kunna använda några av sina sommarkläder... Gnäll gnäll.
Men den kommer väl snart, sommarvärmen? Gör den inte?
SNÄLLA GÖR DET!!

: ) 



Jag läääängtar... inte bara efter sol, utan även efter den som värmer mitt hjärta.... 
Kurrar, hungrar...

Jaha, magen också. Här får du en banan.

 

Postat av: Carro Blomqvist

"Här får du en banan", du är så sjukt rolig! :D

Svar: Haha! Du är silly! ; ) Ja men jag orkade inte börja pyssla med middag direkt... fast det borde jag ju göra snart... zzz... behöver dock bara göra en sallad till mina rester, så det är inte så mycket effort som krävs... ^^
Ida

2012-07-03 @ 21:11:49
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: johanna

sommarvärmen håller till här ;) den får väldigt gärna stanna här också ^^ vi kanske kan dela med oss lite ;)

Svar: Ja idag har det varit skitvarmt, men jag har ju stått på jobbet hela dan... kände dock på lunchen att det var varmt. UÄH : (
Ida

2012-07-03 @ 22:11:35
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0