Outsider.. höhö.. ^^

Jag har varit uvtomhuvs! Yay! Det blev en prommis ner på stan, en vända på Lindex och Åhléns för att
öva bort ångesten, och sen ett litet besök hos Eve också. Skönt att komma ut lite. Lufta nacken, lixom.. ^^






Och sen förbi Ica, för att hämta ut nya LÅNGA håret på posten. Mitt sätt att gå till frissan, haha! ^^
Visar bilder i nästa inlägg! ; ) 



Postat av: Caroline

Jag måste säga att den korta är riktigt, riktigt fin på dig. Dina fina ansiktsdrag kommer fram mer i den. :)

Svar: Tack snälla snälla! : D Det känns lite ovant men jätteskönt : )
Ida

2012-07-13 @ 22:22:08
URL: http://oddities.blogg.se
Postat av: Mia

Men snygghuvve! Dör av längtan tills nästa helg! <3

Svar: Men varför har ingen lyckats övertala Hanna att följa med ? BIG disappointment! : ( Nu blir det ju helt plötsligt ännu dyrare att åka upp... ner... vart vi nu åker... ^^ Hoppas jag inte måste stanna hemma för det!!
Ida

2012-07-14 @ 15:30:57
URL: http://byggmia.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0