Så funkar det.

PRAKTEXEMPEL på hur det ALLTID är när Ida ska sola på balkongen:

Jag vaknar (vilken tid som helst, idag 12:49), ser en molnfri himmel och strålande sol!
Skyndar mig upp, smörjer in mig med solskydd, drar på bikini, ut på balkongen.
Hinner sitta i EN MINUT innan ett oigenomträngligt moln i size Danmark uppenbarar sig
från ingenstans!! Och idag tog det molnet med sig spöregn & åska. Och här står jag i min bikini.
Såhär blir det ALLTID, och ni som undrar varför jag har en mjölkvit hudfärg - undra no more.

 

Det blixtrar och åskar fortfarande. Det haglar tydligen i Stockholm och Västerås, så vi som ligger här i mitten
får kanske även det.... Jag kan inte låta bli att bli deprimerad. På riktigt! Var är min sol? Var är mina vitaminer?
Lys på mig!!! I need it!!!! Det är oftast sol när jag jobbar och alltid dåligt väder när jag är ledig!!

Någon som är sugen på dåligt väder? Ring Ida och låt henne gå ut på balkongen så kommer det strax!
  

Okej okej här kommer några solstrålar tillbaka, pleeeease please please stanna! 
(fast nu drar solen snart undan från balkongen...)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0