Sleepyhead.

Vid nio var jag så jäääävla trött, orkade inte hålla ögonen öppna! Så jag lade mig på en soffkudde,
delade med Bella såklart, och vaknade typ en timme senare. I en dregelpöl. That's so hot. 
"Får man gå och lägga sig såhär tidigt?", tänkte jag då. Det ville jag inte, så jag åt lite glass.
Nu har jag FÖRSÖKT hålla mig vaken i nästan en timme till, nu är klockan 23 och jag är fortfarande
SÅ JÄVLA TRÖTT. Men nu får man gå och lägga sig. Kanske hoppar in i duschen innan. Men fan, 
låt mig inte bli pigg nu bara. Ska bara läsa OM lite i boken jag läste inatt, i det skicket jag var i då, ska
man nog inte läsa böcker.. eller sms:a... ^^ Två sömntabletter kicked ASS! Äntligen fick jag somna! Tjoho!

 
: )

Nattinatt!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0