Torsdagspromenix.

Solen sken, någorlunda iallafall, mellan molnen. Ville ut, ville bort! Visste inte vart, men det blev
en rätt så lång promenad ändå, härifrån och förbi Västerleden, ner till Munksundet, där jag satte mig
på den där långbryggan där vid ån... då blev det finare väder och det var perfekt kvällssol där jag satt!
Lade mig ner på en av bänkarna. SOMNADE ett par gånger. Hahaha.
Sällskap hade inte varit dumt.
Men det var fint ändå. 

Först två typiska Sommar-2012-bilder. Såhär var det när jag precis gått hemifrån.




Moln moln moln. Och KALLT blir det också. Jag är så himla frusen av mig, burr.
Men på väg ner mot Munkan så började dock solen ta över...




Bruna ån.... ^^



Och Munkan Beach här nu då;





Sen när molnen började samlas igen så gick jag hemåt.
En sväng förbi Lidl först bara. And now I'm here.
Var ute i drygt tre timmar och det var skönt att komma ut lite! 
 
Det känns som en grilla-korv-på-balkongen-kväll. Elgrill, givetvis.
Jag & katten & saknaden. På måndag har jag semester. *längtar*

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0