Tvättid.

Gääähäääsp. Jag snoozade till 8 minuter i 12 och sen blev jag NÄSTAN stressad. Men jag har inte
så mycket att tvätta idag så det gjorde inget om jag började (det blev bara några minuter) lite senare,
och dessutom behöver man inte direkt anstränga sig, och vara snygg när man bara ska ner en trappa.
Linser i, mysbrallor på, typ. Off we go. 
 
Jag tänkte att om det var sol så skulle jag SOLA! På balkongplayan.
Men.
Tror ni inte det är tokmolnigt idag igen? Mina lediga dagar smyckas av moln.
Helgen har varit jättefin och solig såklart, när jag jobbade, fastän det bara skulle regna.
Jag är så jävla blek. Kom igen!

Bella jamar och jag ska dricka te. Hon ska inte få te. Hon ska få nåt lyxigt ur lyxig minimal guldburk.
Vi ses här sen då? Love love. 

 

Postat av: johanna

Jag vill också vara ledig idag! Försov mig och telefonen på jobbet bara strular.. tror min dator vill att jag har semester!

2012-07-02 @ 12:39:48
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0