Aja...

Ogillar starkt att jag sväller upp till dubbel vattenmelonstorlek så fort jag äter. Det ser ut som om jag är gravid
i sjunde månade, minst. Jag skojar inte. Hade jag slängt upp en bild hade jag kunnat lura hela jävla världen.
Och det är inte bara det som gör att jag känner mig obekväm i min kropp just nu, ända sedan den där konstiga
kli-attacken i måndags har jag blivit jättenojjig så fort det sticker till nånstans, tycker att alla kläder känns sträva
emot kroppen, och migränanfallet igår har lämnat ytterligare blinda fläckar i mitt synfält. Förstorat dem som fanns,
kanske. Hur som helst så känns ögonen fel, huden fel, magen och allt där innanför, fel. Är jag allergisk mot mig
själv? Håller jag på att klätta ur min kropp? När jag var elva år svängde min ryggrad och det var nästan som att
den ville visa för mig hur snett allt kunde bli i livet. 


Postat av: Carro // Pastellkarusell

Nämen... vilka känslor du har :(( Du är iaf inte sneeeee! massa kramar <3

2012-06-02 @ 23:21:46
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Carro // Pastellkarusell

Nej men gud, ingen fara - din blogg ju, write what you want! :P Ville bara inte att du ska känna dig sneeee, för de är du inte <3

2012-06-02 @ 23:34:44
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Carro // Pastellkarusell

ja men just de ja... de veeeet jag ju om egentligen.. men du är iaf inte sne i huvve! :) sådeså :) <3



ang väskan... jag har beställt en ny redan ^^ (jag är fan väsknarkoman). En drömväska. En designväska. Min första. Herregud. Jag vågar inte ens blogga om det. Har ju iofs inte fått hem den än. Dyr som in i helvete.. ^^. Gosh.... googla michael kors travel tote bag rosa ....

2012-06-02 @ 23:51:45
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Carro // Pastellkarusell

oh. skriver man in jet set i googlingen med så blir de bättre. sorry för överflödig info du är nog inte såååå intresserad av mina sjuka väskköp ^^. skitsnygg regnjacka föresten! i förra inlägget :)

2012-06-02 @ 23:53:56
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Lajl

Söta Ida, vill inte skriva här rakt ut vad som hänt, men kan ta det på chatten el i ett mail en dag. Men tack för att du frågar, att du märker <3



Hoppas de ordnar sig med kliandet el ja hela kroppen. Låter obehagligt :( kram

2012-06-02 @ 23:55:37
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: sandra

Testa att dricka några glas proviva om dagen, för mig hjälper det mot min ballongmage. Blir inte helt bra, men mycket bättre. Vet att det inte är kul, man vågar knappt äta om man inte är hemma. Kläderna sitter bra innan maten men sen sitter det som korvskinn. Testa, det kan ju hjälpa lite för dig med.

2012-06-03 @ 13:02:26
Postat av: Petra

Har du/läkarna funderat på om du är glutenallergiker? Jag ska inte säga att jag är säker på min sak, men när man har sett de flesta doktors- eller sjukhusprogram så har jag för mig att det du beskriver liknar de symptom glutenallergiker får. Det kan ju vara helt sjukt med allergier, en annan bloggerska råkade äta rödlök som hon är allergisk mot. Hon la upp en bild på sin mage och det såg ju ut som att hon skulle föda vilken sekund som helst. I vilket fall så hoppas jag att det löser sig!

2012-06-03 @ 13:27:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0