Andra juni, inte så jävla somrigt.

Vilket stormväder det är idag! Och det är väl inte det mest ultimata att det blandats ihop en migränhangover-
& regnskalle-cocktail i mitt huvud idag. Ja, jag får ont i huvudet när det regnar, alltså. Två minus blir plus? Nä. 
Roligare kan man ha! Har jobbat hela dagen och kommer göra det även imorgon. Men det gör ju inte så mycket
när det är sånt här väder... Blås blås blås. Regn regn regn. 



Tur att man har både ny regnjacka och nya stövlar! Woop woop! (och vantar i juni.... typiskt mig...)

Och här hemma är det fullt ös, jag städar & lyssnar på najsig musik och katten.. är lite överallt... där jag är..  : )




Postat av: johanna

sv: nej precis.. vädret gör att orken dör totalt.. :/ jag vill egentligen inte sova hela helgen men det känns ganska skönt..

2012-06-02 @ 21:14:24
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Ellinore Jonsson

MEN snygg tjej!!

2012-06-04 @ 22:13:46
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0