Dag 3.

Lördagsjobb 10-18 med Alexandra! Roligt! Vi som aldrig jobbar ihop vanligtvis.
Eller ja, nu ska vi inte överdriva... det är ju roligare att vara ledig... ; ) Hihi.
Men jag trivs så himla bra med alla mina arbetskamrater så det blir ju lixom aldrig några
outhärdliga dagar! Förutom när kassaapparaten lade av förrförra helgen, kanske...... 



Dag 3.
Japp...

Måste diska. Så. Sjukt. Opepp. 
Så. Sjukt. Mycket. Disk.
Jag slänger allt och köper nytt?
Ooooh vilken bra idé.
Så har man knappt råd med nåt nytt,
och får därmed pyttelite att diska. Score?



And I will always know where you are
'Cuz I can see you glow in the dark
We got the stars and moon in us
We're always gonna be luminous



Postat av: johanna

åh dom där kaffedrickorna är grymt goda! lite väl dyra kanske.. :/

förlåt att jag frågar, men vad betyder dag 1, 2 och 3 som du skriver i rubrikerna?

2012-06-30 @ 21:46:06
URL: http://tigermysig.se
Postat av: joanna-livet med aspergers syndrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna mat för 800 kr som man får direkt hemkört till dörren,hur smidigt är vore inte det?:)
så passa på att gå in och ta dig en titt http://www.domkallarmighannes.com/2012/06/tavling-presentkort-pa-800-kr-fran.html
Om du inte vill ha sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra helg:)

2012-06-30 @ 22:37:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0