Midsommar 2012


Men hej! Ja, ni vet varför jag inte skrivit så mycket under de senaste dagarna... det blir ju lätt så... : ) 
Min pojkvän åkte hem för typ sex minuter sedan (i skrivande stund - 13:55) och jag håller på att tvätta
och kollar lite tv. Dags för lite mer kaffe, tror jag. Vi var nyss ute i spöregnet och stormblåsten, fy fasen
vilket väder! Det blev en väldigt snabb prommis till och från Ica. Och nu är han på väg hem. Buhu.

Tömmer ur mobilkameran just nu för bilduppdatering! 
Hoho, var ska man börja... ja, men såklart... midsommar.. : ) 

(för alla bilder, kolla in den andra bloggen sen - you know why, you know where! ♥)

Vi började firandet uppe på åsen i solen, ca 13:30. Picknick & mys med familjen! 











Och sedan fortsatte firandet på kvällen hemma hos Åsa & c:o @ Playa Winterliden! : ) Inte så mycket bilder.











...och sen promenad hem för att vi inte ville vänta på taxi i över en timme.... Godnatt lixom!


Och resten av helgen verkar jag inte ha tagit några bilder alls. Heh? Jag VET! Verkar ju väldigt märkligt...
I lördags var en typisk göra-ingenting-på-hela-dagen-dag, igår fikade vi iallafall hemma hos Hanna & familjen 
och jag köpte med mig Almondy's nya citronmoussetårta - god! Men lite dyr. Kaffe & chokladbollar blev det
också. Inte dumt alls! Och nu är man här med sin tvätt, denna regniga måndag. Löning, det är ju iallafall fint.
Hade velat gå på stan med lillasyster men inte i det här vädret... nu väntar två arbetsdagar, sen två lediga 
dagar och sen jobba lördag & söndag. 

I lördags var jag för övrigt med om en sak som känns jävligt obehaglig, ska inte skriva om det här, men det är
iallafall JÄVLIGT konstigt och JÄVLIGT obefogat, och dessutom polisanmält. 'Nuff said for now.


Postat av: johanna

Ser ut som att ni hade en tokfin midsommar!

sv: haha jag vet, jag är hopplös ;) men nu är jag nog nöjd.. ett tag iallafall ;)

2012-06-25 @ 17:08:51
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Nadja

Åh, vilket fint väder ni hade! Det verkar som att hela Sverige förutom Gbg hade sol :/

2012-06-25 @ 20:54:09
URL: http://nadjaanglow.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0