Och en rubrik på det där.

Tack för era kommentarer! Igen! Jag skulle iofs aldrig kunna följa en diet, men att minska ner på saker,
det är väl lite mer så jag menar. Skulle aldrig kunna sluta äta pasta helt! Fuck no, jag är ju fan italiano! ^^ 
Men det finns säkert schyssta recept att testa ändå, jag har ju lixom NOLL inspiration på matfronten just nu,
att alltid vara trött och att ofta må illa gör en ju inte till någon gourmand direkt.. Men jag mår inte så ofta illa
när jag bara är hemma, det kommer alltid på arbetsdagar, eller när jag åker till sthlm t.ex. Jag vet att det
hänger ihop med stress, men hur fan får man bort det? 

Och det kliar på min kropp, nu har det hållt på i en vecka lite till och från, jag vet inte varför! : ( Jag vill krypa
ur min hud, byta med någon annan. Jag är helt säker på att det blir värre när jag tänker på det också, det var t.ex.
inte alls lika farligt på jobbet. Eller så ÄR det nåt här hemma. Har bytt tillbaka till mitt vanliga tvättmedel, eh, tror 
jag, jag brukar varva med Via typ, och Grumme.. alltid samma sköljmedel, så det ska nog inte vara det.. är rädd
att jag gått och blivit känslig mot katthår, fy fan vilken mardröm det skulle vara! Nej nu är jag trött på det här, 
kan jag inte bara få NÅT i livet som funkar? Tack?

Nej men vad pepp jag blev av det här då. Inte. Nu ska jag äta frukost. Massor med saker som säkert är skit
för mig. Åh, så bra, så bra. Jag ska rulla mig i gluten och katthår och se vad som händer. Ehm.. 


Postat av: Eve

Åh, vi har samma problem till och från här hemma. Det börjar klia som fasiken på kroppen. Värst på Robin. Vi åkte in till läkaren och blev behandlade för skabb(iieeww), men det funkade ju såklart inte..eftersom det inte är skabb.

Vi funderar på om det är vägglöss(som tydligen växer som fasiken i folks hem just nu), men jag har inte lika stora problem som Robin som sagt.

Det vi tippar på just nu är vattnet. Det är på tok för mycket kalk i vattnet som förmodligen gör så att huden torkar ut och den kliar.

Vi har helt enkelt skurit ner på duscharna(okej, från varje dag till varannan) och jag smörjer in med babyolja..och det hjälper faktiskt.

Så prova det. Babyolja for the win :) Det KAN funka.

2012-06-04 @ 14:10:27
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0