Nattsudd & suddig himmel.

Dag 2. Har varit vaken i tre timmar. Hade planerat att komma upp tidigare än så, men det blev iaf
tidigare än igår! - och sen skulle jag sola på balkongen. Solen sken när jag gick upp och jag skyndade
mig att smörja in hela mig med solkräm (och extra mycket spf på tatueringarna såklart!) ^^, och på med
bikini och kortaste shortsen och kaffe i handen, och ut på balkongen..... för att mötas av Moln 2012.

MEN TACK DÅ.

Och de senaste tre timmarna har jag sprungit fram och tillbaka mellan balkongen och köket; sola lite,
sen massor med moln, sen sola lite, sen moln, passa på att fixa macka, hänga vid datorn, ååh sol igen,
ut, hoppsan, trampade på en GLASBIT (i sovrummet fastän den kommer från ett vinglas som gick sönder
i vardagsrummet på midsommar), fick torka blod och plåstra om och sen missade jag den lilla solen,
moln igen, blås blås blås, pyttlite sol igen, moln moln blås blås.

TOTALT JÄVLA USELESS.

Har inte ens fått sitta still i TIO MINUTER! Bahhh!!! 
Och sen så drog solen vidare och träffade inte längre min balkong. Jag gav upp strax innan.
Jävla väder.





Och här kommer lite bilder från inatt, som jag tog när jag väntade på att sömnpillrena skulle kicka in.
Haha! Provade nya mascaran och verkar visst ha sminkat mig lite mer... strax innan läggdags. Haha.. ^^




Mohaha. Och trots att jag kände att jag blev, ni vet, man blir ju lite småfull, så ville min kropp ändå inte sova.
Lade mig i sängen. Läste en massa reklam. Läste i boken jag håller på med nu (Svinalängorna). 
Tillslut fick jag bara bestämma mig att försöka sova ändå. Klockan tickade mot halv fyra och det var ljust ute.
Det tog nog inte så lång tid att somna ändå som jag var rädd för, men på morgonen är man ju segast ever.
Konstigt att jag sover till lunchtid? Nä...

Ska jobba lördag & söndag så jag får INTE vara uppe länge då. Och samtidigt är det Gatufestival i stan, som jag
skulle gissa att de flesta tänker gå på (ikväll spelar bl.a. Loreen & Dead by April), men jag har varken lust eller
råd. Oh the joy!

Nä nu ska det här inte bli världens längsta inlägg (too late), dagen är ju långt ifrån slut... 
Men jag önskar att de går fort, dagarna.
 

Postat av: johanna

vi har också fått massa moln här..inte okej :(

Svar: Buuuu!! Och så ska det regna hela helgen... då jobbar jag visserligen men fan, det är så jävla deppigt väder. Jag kommer vara kritvit och ledsen hela året. Hahaha. MÅH. Har semester om en hel månad, förhoppningsvis har sommaren hittat hit då.. eller så har det i värsta fall gått över till höst... man vet aldrig.
Ida

2012-06-29 @ 15:48:38
URL: http://tigermysig.se
Postat av: johanna

sv: vi ska ha regn imorgon.. säämst! jag som är ledig också :( vill ju bli brun, går lite halvbra (läs jättedåligt!)

2012-06-29 @ 15:57:42
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0