Skrivsugen?

Ikväll börjar Shubadubadu-Dance igen! (- i folkmun även kallat "So you think you can dance?")
Roligt! Det ska jag glo på. Sitta här och spänna vaderna och luta åt olika håll i soffan. Som jag gör
när folk dansar på tv. Kanske grina en skvätt. Men nu är det ju roliga uttagningar först och främst.

Fasen vad man saknar dansen! Slutade tävlingsdansa för 12 år sedan, nästan exakt, det var i juni 2000.
Tur att jag får dansa lite fortfarande, med showgruppen... : ) 

Ursäkta mitt lame:a bloggande på sistone. Kanske blir bättre i veckan som kommer. Veckan som börjar
imorgon. Uäh, men kanske blir lite mycket depp då? Men jag ska försöka att inte.... jag ska. Försöka. Lovar. 



Hoho, those were the days.... ♥
 
Jag återkommer. Nu har jag två timmars tv framför mig. Tror jag.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0