MÅNDAG, ja.. så var det..

Söndagsbilder, tänkte jag skriva som rubrik. Det ÄR ju en typisk söndag, bara det att mina söndagar ofta inträffar
på just måndagar. Jobbhelger lixom. Då blir det bara en dag ledigt, mellan lördagsöndagsjobb, & tisdagonsdagsjobb.
Men varannan vecka är jag ju lixom ledig fem dagar i sträck. Torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag.
DET, är fan inte dumt. Det är då man får försöka hinna planera in pojkvänshäng och hitochdit-åk. I helgen blir det
inget av dem : (, men däremot tar min fina systerdotter Linette studenten på fredag!! Fy fan vad hon är bra! ♥ ♥ ♥

h u r r a   h u r r a   h u r r a   h u r r a a a a !

Och här kommer söndagsmåndagsbilderna, då... ; ) 


Lillräkan tar inte mycket plats ibland alltså... ♥






Postat av: Lotta

Oh va taggad man blir på studenten när man ser sådana bilder :D

2012-06-05 @ 15:25:00
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

hehe ja tänk så förvirrande det kan vara med alla dagar, men hursomhelst, söndagskänslan är oftast INTE rolig ;)



Fina bilder!



näe jag tycker lchf är helgalet, du skadar ju kroppen samtidigt med tanke på allt fett som är farligt för kroppen du trycker i dig. Sitter en artikel på gymmet där jag är där sdom varnar för denna diet och rekomenderar att äta rätt och lagom i allmänhet istället. Mycket frukt och grönt och vanlig mat, fast med uteeslutningsmetoden som att skippa all skitmat helt enkelt :)

Och sen har hjärtinfarkterna ökat sen lchf blev poppis, då du slammar igen dina blodkärl fortare med detta..

men sen göru ju givetvis som du vill :) Men det är mitt lilla tips :)



KRam

2012-06-05 @ 17:06:08
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: linette

LOOOOVE LOOOOOVE LOOOOOOVE PÅ DIG <3

2012-06-06 @ 10:53:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0