7:e juni.

Sådärja, då var jag klar med pysslet, trodde jag, och hittade ett _ _ _ _ TILL som jag missat.
Hahaha. Får fixa klart det strax då. SKÖNT! Nu är det klart. Fattas bara lite _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
så är det helt klart. Men det kan vi kanske fixa imorgon på plats. Lalalala. Linette har säkert inte tid
att sitta och läsa min blogg nåt innan imorgon men man får ju ta det säkra före det osäkra! Yay!
Skulle vilja slänga upp bild redan nu, men vi väntar till imorgon... ; ) 






Annars då? Jodå, jag har haft en bra kväll! Vi hade avslutning med showgruppen och tittade på filmen från
showen, med smörgåstårta & fika, och gåshud och tårar i ögonvrån... : ) Uhuuu! Och så är det några som 
ska sluta p.g.a flytt och sådär, det känns sorgligt! Och så är jag helt velig själv med hur MIN framtid ser ut.
Jag borde ju verkligen ta en paus för mina stämbands skull, räcker det bara över sommaren? Eller måste
jag vila längre? JAG VET INTE!! Och sen så kanske jag hamnar i en annan stad, nångång, vetintehellernär,
men när den dagen kommer, kommer jag inte ha orken att sitta och pendla iallafall........ 




Hanna & jag promenerade lite omväg hemåt, med Mia & Cia som skulle till tåget... ♥
Och här är Mia och en MUVR! 




Postat av: Petra

Kommer det någon filmsnutt där du sjunger solo? Jag har ju följt din blogg typ forever, men jag kan inte komma på om jag faktiskt har hört dig sjunga i någon show... åh, jag kom precis på hur jag "upptäckte" dig. Lunarreklamen i en julia-tidning när jag var typ 13. Du var (och är såklart: )) en så cool, snygg och rockig brud. Oj, hoppas jag inte låter som värsta stalkern förresten ^_^

2012-06-09 @ 00:43:25
Postat av: Mia

Jag saknar er redan så mycket! PUSS PUSS PUSS!

2012-06-11 @ 08:28:10
URL: http://byggmia.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0