We built this city of roooock'n'rooooll!

Den här arbetsdagen var betyyydligt kämpigare än den igår. Idag tog vi tag i allt det där som vi fått för mycket av
ute på lagret, gick igenom, räknade, packade både upp och ner i lådor, redo att skickas tillbaka. Okej det lät ju
kanske inte alls lika jobbigt som det faktiskt var... but it was, it was. Tur att vi var tre stycken så vi kunde vara
två ute på lagret och bara mata på! Man läääängtade ju verkligen tills klockan skulle slå sju... Tre och en halv,
kan man väl nästan säga att vi var, kollegans dotter var där också på eftermiddagen. : ) 

Och nu är jag hemma. Efter en mellanlandning på Ica Maxi där jag köpte köttfärs, gurka, lite creme fraiche-jox, 
DIP till gurkan och GODIS. Ikväll blir det spagetti & köttfärssås, och så blir det matlådor till helgens jobb också.
Fasen vad bra uppstyrt. Heja mig! Ska bara... orka, också.. är så trött så jag vet inte vad jag heter. Typ.
Trodde jag skulle få migrän på jobbet, synen är helt fucked up ibland. Tog ett par tabletter. Försökte bara andas.
Det gick väl bra, har inte fått nån migrän iallafall... men det känns nästan alltid som om den ligger där och ruvar...


Bellisen ruvar lite på lunchen... ^^


Fotade lite här utanför mig, vid bygget! Det var en fotbollsplan där innan men nu ska det bli stort varuhus minsann.
Så fort de smäller upp nåt nytt så glömmer man ju typ hur det såg ut innan, så jag dokumenterade lite. Såhär ser
det ut just nu, med Max & Chop Chop i bakgrunden... precis över gatan där jag bor! (Ja, ni ser Donken där borta
också, på andra sidan vägen) Jag har hört det ryktas, på ett par ställen, att det är bl.a. Rusta & Intersport som ska
ligga här... vi får väl se! 




Postat av: Lajl

Jag såg Statoil oxå, höhö

2012-06-15 @ 06:57:48
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Eve

Hoho..vet precis vilket varuhus det blir också ;)

2012-06-15 @ 08:58:28
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: mia

Det är värsta superdropparna! Typ koncentrerad frukt och nån . Kan skriva ett inlägg om dom när jag kommer hem från väddö. dom ökar nån produktionav ett ämne i kroppen och är Awesome! Så det är typ inte ens medicin. Bara frukt :O

2012-06-15 @ 13:45:12
URL: http://byggmia.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0