Men det brukar ordna sig.

Hahaha, såg nyss ett South Park-avsnitt jag inte sett förut. Aaaawesome. Jättemarsvin tar över världen!
Fan vad jag älskar SP. Mwaaahahaha. ♥



Har ätit megagod middag också, kycklingfilé & sallad. As simple as that. Men sååå gott. Det skulle jag nog,
på riktigt, kunna leva på. Pressade en vitlöksklyfta i smöret innan jag stekte, det är det bästa. Yum yum.

Mjaha, mer då? Jobbat idag. Slutade klockan fem. Handlade lite mat. Är trött och är LEDIG imorgon.
Helt ledig t.o.m! Ska fan sova länge. Brukar vilja klämma in det när jag har tid. Är ju alltid trött. 
Sen skulle jag behöva gå ner på stan också... eh, just nu har jag glömt varför... men jag borde det. Hahaha!



Trodde jag hittade en LEDIG HELG i slutet av mars och blev nästintill överlycklig, eftersom jag då skulle kunna
åka till min kille, plus hinna skaffa lite scenkläder också, i Stockholm. MEN. Så har vi en jävla grej på lördagen
med kören såklart. Fan. Ingen ledig helg förrän showen är över med andra ord. Känns lite.... halvbra.... : / 
Kommer ju fan aldrig iväg. 

Testade lite scenkläder hemma. Till ETT av seten. I övrigt har jag fan ingen aning! GAH! Stress. 




Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en bra start på veckan! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-03-12 @ 01:00:17
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vad nice film haha

Hoppas du mår bra

kram

2012-03-12 @ 15:04:16
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0