Schwuuung!

Nej nu börjar det bli lite för mycket virrvarr. Torktumlarskalle. Kanske dags att börja knapra Concerta igen?
Man känner att man börjar nå bristningsgränsen, även fast dagen inte varit speciellt stressig. Stressen sitter
ju ändå mest på insidan, och insidan känner så väl hur påfrestande det är att jobba heldagar fastän jag är 
sjukskriven på halvtid. Jag skulle absolut inte vilja byta till att jobba som förut, mån-fre 4 timmar om dagen.
Det här passar mycket bättre just nu och så får jag längre helger varannan vecka så jag hinner träffa min kille
ibland också. Så det är ju inget alternativ. Men, ändå. Jag orkar inte behålla fokus hela dagarna. Speciellt inte
nu verkar det som, med showen i bakhuvudet som kommer närmre & närmre, med texter, stämmor & koreografier
som ska sitta som berget, scenkläder som ska fixas - och där har vi problem både på ekonomifronten och vem-fan-
ska-sy-?-fronten. Phew. Näeh, det kanske inte skulle skada med lite piller. Men har jag råd med / tid med alla dessa
koller man ska börja gå på igen, då? Och fick jag inte en massa magsmärtor av dem? Det har jag ju verkligen inte
tid med, min mage är ju dum i huvudet (?) som den är nu. Jag skulle behöva lämnas in på service. Helkropps-, tack.

Ja nu kände jag mig mycket klokare. Inte.




Köpte 200 g Marabou Daim efter jobbet för 17 spänn fastän jag inte borde lägga några pengar på NÅGOT onödigt
just nu. (Fast jag tyckte kanske inte att det VAR onödigt?) Och så hittade jag en tjuga på marken på vägen hem.
Jag tjänade alltså tre spänn på att köpa choklad! Trevligt. Och hur gott är det inte..... omnomnom....

Postat av: Patrik

Rätt ok att tjäna 3 kronor på att köpa choklad. Sen är det ju en massa nyttigt må bra grejs i choklad så det kan väl inte bli bättre :)

2012-03-14 @ 21:58:03
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Ida

Jag hittade också pengar idag! Fast lite mindre... en femma och en enkrona. Så hittade jag en hundralapp, fast det var samma hundralapp jag tappat några minuter innan. Det lönade sig att leta reda på den igen trots att jag nästan accepterat att den var borta.



▼ Åh ja, Cookie Dough är underbar! Men jo, de är ju dyra... köper man två så känner man sig nästan ruinerad. Haha. Inte riktigt kanske. Men, det är ju aldrig fel årstid för lite glass!



Jasså? Men vad kul att du ska få se dem nu då! Vart spelar de då?



Bytte stavning på efternamnet för att det egentligen var fel. Tyckte det var finare med dubbel-w förut men nu vill jag ha den riktiga stavningen. Kul att resten av min familj valt att hålla fast vid dubbel-w medan jag nu har enkel-v x)



Man vet aldrig vem man får en kaka av när man kommenterat hos mig, det kan vara från vem som helst. Till och med från din katt.

2012-03-14 @ 22:35:33
URL: http://idawe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0