Sjunga, dansa, äta, sälja.

21:00, slog klockan precis när jag stoppade in sladden i mobilen. Bild-inladdning pågår. Meep meep.
Vilken lång dag det varit. Lång för att ha varit "ledig". Gick upp klockan åtta, eller nja, åtta-ish, tror att
jag snoozade lite, kan det ha blivit tjugo över? Anyhow. Sen styrde jag upp mig själv, åt frukost och
blev hämtad av Marcus kl 9:15. Gäsp! Sedan bar det av till studion, där vi lade backtrackskörer på tre
låtar. Hallå! Vill man sjunga så tidigt på morgonen? Svar: Nej. Men vi har ju väldigt roligt, iallafall... ^^ 



Sen hemåt några timmar senare, jag gjorde iordning lite kläder inför morgondagens loppis @ Klara Hall,
där min familj bokat och belamrat hela stället med prylar i mängder! Inriktning barnkläder, men jag kommer
sälja lite kläder i min size också. What-used-to-be-my-size, också, typ. Sen väntade jag på att lillasyster skulle
höra av sig, och sedan gick jag hem till henne, prismärkte mina kläder, lämnade dem där, och sen tränade
vi en massa dans i hennes vardagsrum! Hon missade ju övningshelgen så jag hjälpte henne komma ifatt lite.
Sen blev jag påtvingad god middag, sen gick vi och handlade, och sen skiljdes vi åt. För inte så länge sedan.



Och nu ska jag laga matlådor inför helgen! Konstigt att laga mat och sedan inte äta, utan bara ställa in i kylen.
Hahaha! Sjukt opepp på det! Men men, det måste ju göras. Jobbar lördag & söndag. Så, jag är inte med på
loppisen imorgon, men jag hoppas jag får nåt sålt ändå!! Kom och köp, kom och köp. Var barmhärtiga, så jag
kan ha råd med tågbiljetter och åka och träffa min kille. Alternativt köpa lite snygga scenkläder. Hihihi-hohoho. 



Postat av: När man föds annorlunda

Sv: tack så mycket, hon är helt klockren ibland :)

2012-03-10 @ 12:21:26
URL: http://ternhaem.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0