Tjugonionde mars...

Ååååhhh vad svååårt det äääär att gå upp ur sääääängeeeen.... : 0 *gäsp*

Tänkte gå upp elva, först. Men sen ställde jag klockan på tolv och sov vidare. Och efter att den ringde då,
så snoozade jag fram till klockan ett. HAHA. Sen gick jag upp. Bella är bästa sängkompisen och man VILL
ju inte lämna henne där, hon är en liten mysig kattlimpa... : ) ♥

Och nu är klockan två, prick!, och jag har precis ätit frukost. Microvärmda scones och kaffe. Omnomnom.
Ellen på TV och rosa mysoverall på. Men jag får inte vara såhär slapp hela dagen, ikväll är det showträning!
Fast jag har ont i ryggen och i halsen, och har hosta på ingång... damn it. Så först ska jag ner till Apoteket.
Men det blir lite dumt, med tiden, eftersom träningen OCKSÅ är nere på stan ikväll, och dessutom börjar en
timme senare än vanligt, så då har jag 1½ timme efter att Apoteket stänger, som jag måste fördriva på egen
hand. Boring! Och jag orkar ju inte gå ner tidigare, och sen gå hem igen, och sen gå ner igen. Blir så jävla
mycket "gå" då.... ^^ Bla bla bla bla bla bla.



Postat av: Carro

Haha kattlimpa!! :D men jag vet vad du menar :D

2012-03-29 @ 14:54:03
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eet e ju tjejkväll på stan :)

2012-03-29 @ 17:11:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0