Today.

Det känns lite bättre i magen idag, har kunnat äta frukost (verum hälsofil med banan & äpple)
och även té & lite morotskaka hos Hanna utan större problem! Men jag är fortfarande väldigt yr
och jag har gått ner två kilo på bara ett par dagar. Så jag håller på å känner efter om jag ska 
gå på showträningen ikväll. Borde väl kanske inte, men jag har så svårt att stanna hemma. 
Får väl skäll av min karl om jag går... haha. Tänkte att jag kanske kunde vara med på HALVA 
övningen iallafall... fast att sjunga rock kräver ju lite tryck, mag-mässigt, och det kanske inte
är precis vad jag behöver just nu? Aarghh... Borde väl inte stressa upp mig över det också.
Stupid... self...

Det är iallafall världens vårväder ute idag! Vårjacka, solbrillor & inga vantar! 
(det är ju inte så långt till lillasyster) ^^


Postat av: Miko.TaMpEr

Varsågod ♥ I hope you won't fall in unconsciousness somewhere or something like that. I hope it's gonna be okay tomorrow, and same on saturday and sunday :) Yeah, I think you need some break too :) I totally understand you on your place I would want the same, I guess so I understand ^^ But you'll be able to join soon ;)



Yes! It's going to be just a week but it's still awesome. And I should have visit Dresden and Prague so I am really happy ^w^ In Czech republic we are having holidays always different time (most of the people I know already had spring holidays ^^) and now it's even time for me :')

Oh, I am glad that in Sweden the weather is becoming nice :3 Today I went from school right to my mum's work and it was really beautiful weather. The sun was shining, but the mornings are usually cold, so I worn my winter jacket :3

I don't like it too, and this time the winter was quite long for me o_o

2012-03-01 @ 18:07:22
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Carro

usch tycker så synd om dig gumman :(

2012-03-01 @ 22:41:47
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0