Torsdagstvätt & pannkaksbrunch!

Blev väckt kl 11:15 av pojkvännen som ringde, mys! När vi hade lagt på skulle jag somna om en halvtimme
tänkte jag, men då hade såklart Bella hört att jag var vaken. Så hon satt utanför sovrumsdörren och jamade
"HELLOOO HELLOOOO HELLOOOOOO", på bästa släpp-in-mig-jag-vill-kela-vis, så jag gick upp och öppnade
dörren och sen gosade vi i en halvtimme tills det var dags för mig att gå upp. Tvättdags! Finally.

I förrgår fyllde min näst äldsta syster Åsa 40 år! ♥ Och därför blir det stor fest på lördag, kombinerat med 
firandet av hennes & Håkans tioåriga bröllopsdag som de hade på nyårsafton. Wohoo! Och det är fest på
en ledig helg, det var ju tur... : ) Min kille kommer hit och det är så himla bra! Längtar såååå! Mmmm!
Ska få ihop en snygg outfit också tänkte jag, och alla mina hattar/hårprydnader slåss om att få användas!
Helst alla på en gång! 



Jahapp, och dagen bjuder på showträning ikväll igen. Vi började med tisdagsrep i förrgår, så nu kör vi två gånger
i veckan framöver. Plus några helger. Om sex veckor är vi lixom på scenen!! Herreguuuuuvd! Och det är sååå
mycket som ska fixas innan dess, mest i klädväg... Skulle verkligen verkligen vilja få tag i en vit kort skinnjacka
eller liknande, någon som skulle vilja låna ut alternativt sälja en till ett bra pris? Och vita stövlar, gärna högt skaft
men PLATTA, ingen klack alls helst. Alldeles för mycket dans för det... så nu är man på jakt... 

Tradera, säger ALLA. Men, hello. Jag har varken ork, lust, eller RÅD att köpa på mig allt vi behöver. Jag är ingen
Tradera-freak heller så jag sitter inte och vaktar och budar och klickar och grejar. Alldeles för mycket jobb för
mig. Därför säljer jag inga grejer där heller, fastän jag har så jääävla mycket kläder jag borde bli av med. 

Oh well. Jag återkommer.



Inatt stekte jag pannkakor kvart i ett. Det var man ju ganska glad över när det var dags för frukost... ; ) 

Postat av: Miko.TaMpEr

Today you have got name day in Czech republic. I am not sure if you have it in Sweden too, but wel.. Happy name day :3

2012-03-15 @ 14:16:52
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Maja Lilja

hmm... har ni inte nån "deichmann" sko affär i närheten? de har rätt stort urval med olika skor och är väldigt billiga... jag gillar dem ;)

Efterlys annars på Facen... där brukar jag alltid efterlysa saker ;)

Ha de super, super-Ida! :)

2012-03-15 @ 22:15:17
URL: http://www.majalilja.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0