Utkast: Mars 16, 2012

S o   r a i s e   y o u r   g l a s s
i f   y o u   a r e   w r o n g
i n   a l l   t h e   r i g h t   w a y s . . .   ♪   ♫ 


Jag påbörjade ett inlägg här för en stund sedan men det försvann då min dator stängde av sig själv.
Den gör så ibland. Rätt ofta faktiskt. Älsklingen ska hjälpa mig titta på den när han kommer imorgon.
Åhh, för JAG suger på sånt! Borde tömma datorn på en massa bilder, jag har ju en extern hårddisk som
jag kan ladda in dem på, jag har bara inte "orkat"... på typ 4-5 år... Piiinsaaaamt.... 





Och jag skulle ju skriva
att jag är så less
på att jag aldrig kan riva muren

bara väntar på rätt tillfälle

varför inte idag
eller igår

eller imorgon i värsta fall

så jag kan få utrymme att leva
lite mer
än nu


Jag är min egen värsta fiende
men på sistone har jag ju varit så himla bra
trots att det är jobbigt som fan

om jag orkar DET
varför skulle jag då inte orka vara 
en mur-rivare

en slå-sig-loss:are


Och nu blir klockan tolv och då blir det lördag och jag har MASSOR att göra! Vafan! 
Diska, städa, och imorgon kommer finaste killen, och så är det stor jävla fest på kvällen.
Så nej, det blir inte av idag heller. Hinner inte riva murar med de här skrynkliga diskfingrarna.

Puss på er. ♥


Bild - 2003.

Postat av: Carro

<3 kraaaam till dig.

2012-03-19 @ 21:28:57
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0