Vem vill man umgås med?

Oj, hoppsan, fanns visst ingen tid att blogga igår! Hem efter många timmars dans, och så hoppa rakt på
disken och städningen.. städade badrummet, bytte sängkläder... och sen kom min älskling hit! Jag mötte
honom vid stationen kl 22 och så gick vi hem i sju minusgrader.. burr... 

Nu står han i duschen och jag saknar honom redan! Hahaha! 

Jag ditchar min tvättid idag för att hinna gå ner på stan ihop, och ikväll har vi styrelsemöte som jag helst av allt skulle
vilja stanna hemma ifrån eftersom det är vår enda hela kväll. Sen åker han hem imorgon när jag går till jobbet.
Men jag ÄR ju trots allt suppleant så jag HAR ju inte närvaroplikt direkt? Bara det att jag alltid är med ändå.... 

Äh, vi får se. Känns ju så jävla dumt bara att sitta på möte hela kvällen när han är här.



Postat av: Miko.TaMpEr

I just saw that you commented on my post with Kurt Cobain :') And I have to agree. He is one of the best, and it'll stay like that ^^ ♥

2012-03-05 @ 13:42:58
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Mama Bear

(Jag svarar här också, ifall du inte ser att jag svarade i min blogg.)



Herregud, ursäkta segheten! Det har varit fullt upp.



IBS är lite av en slaskdiagnos som påverkar olika människor på olika sätt. De besvär jag har är uppblåst mage och smärtor nästan direkt efter att jag har ätit, samt att jag ofta behöver rusa iväg på toa när jag väl blir nödig. Tyvärr väljer jag ofta att hoppa över frukosten när jag har föreläsningar på förmiddagen eftersom min mage är så opålitlig. Det ska bli jättekul att jobba heltid. Jag märker en tydlig koppling mellan mina besvär och livsstress. När jag har tenta eller något annat som gör mig nervös blir magen totalt upp-och-ner även om jag inte har ätit någonting alls.



Nu vet jag ju att du fick en annan diagnos men kan det inte vara en blandning? Eller får man sådana besvär av själva katarren? Lider med dig, det gör jag verkligen.

2012-03-06 @ 01:13:31
URL: http://yourmamabear.wordpress.com/
Postat av: sandra

Man kan ha ibs och magkatarr. Ibs= irriterade tarmar. Magkatarr= irriterad magsäck ;)

Båda kommer ofta från stress, ångest, depressioner... Jag har båda, och de är nog inte så ovanligt. De utlöser väl varandra förmodar jag.

2012-03-06 @ 18:56:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0