Åttonde maaaaj.

Hahaha, jag mindes inte ens att jag sms:at in till bloggen när jag såg det senaste inlägget! Men sen ba'.. ja just det..
Fan, det borde finnas alkolås på mobilen alltså. Men men, värre saker har man väl fylle-sms:at! Det var ju tur att det
bara var Ikeakatalogen och inte en BOK jag läste, för jag minns inget. Inget alls. Hade ju varit synd att behöva läsa
OM allt, i en bok, lixom... hahaha. Wonderful.

Jag har kommit hem från jobbet, och en snabbis på Ica. Köpte ny mascara! Yay! Jag kom ihåg!
Det var kris på mascarafronten nämligen. Skulle köpt innan showen egentligen men det gjorde jag inte, och då var
det ändå mest lösögonfransar som gällde... sen stod jag imorse och kämpade med fransarna innan jobbet och då
tänkte jag, att nu jävlar får det vara nog! Så jag spanade in allt de hade på Ica, dvs... typ, alla märken... och beslutade
mig efter en stunds små-ångest för en som bara kostade 59 spänn! Tjoho, fynd? Vi får väl se. Plumping, var den iaf,
och jag lever ju efter mottot "Ju större desto bättre" - på temat hår & ögonfransar lixom... Jag är hoppfull! : )

Kolla, fiiint väder på min gård... (och säkert på lite andra ställen också... ^^)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0