Cat loaf! ♥

Det värsta med mig är att även om det typ SPRITTER i kroppen av städsug, så kan jag ändå inte göra en sak 
i taget, utan vill börja på femhundra ställen samtidigt, vilket slutar med att jag inte kommer nånvart nånstans,
och sen blir jag helt slut och fastnar. Great. Jag har iallafall börjat städa ute på balkongen, ställt upp den där
sängen/soffan mot väggen (den har blivit lite mögelangripen på kanten tyvärr eftersom det regnat in på den, vilket
det inte ska kunna göra...),
rengjort den och haft på såpa enligt rekommendation, som ska sitta till imorgon... och så
har jag dammsugit lite, men måste bli av med en massa saker där ute! Har två fina ryamattor som jag egentligen vill
behålla men det är fan bara att slänga, typ... Bella kissade på dem förut och trots alla mina rengöringsförsök så
kände man fortfarande lukten..  nu har de stått där så jävla länge så de går väl inte att göra rent... : ( 800 spänn,
bye bye. De tar bara plats nu. Och sen vet jag inte om jag ska behålla den där sängsoffan, den var ju JÄVLIGT nice
att ligga och relaxa på, men den tar ju massor med plats.. och det blev trångt där ute tillsammans med bord och
den där bänksoffan och resten... Åh, jag är så kluven! Idag blir det iallafall STÄD och inte direkt nån möblering,
vi får väl se vart det här slutar!!



Bellsklingen hittade såklart upp där på madrassen och låg och spanade på grannarna... bästa kattlimpan! ♥







Postat av: johanna

Jag vill också vara katt, fatta vilket soft liv! haha

2012-05-07 @ 22:05:33
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Lajl

Åh, jag har typ samma städmetod, skit jobbigt, man blir ju bara trött o får inget gjort :(

2012-05-09 @ 05:53:07
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0