I väntan på snyggare stövlar... så är jag iaf torr! : )

Nu har jag hittat, och köpt, billiga heeelt okej gummistövlar på ÖB! Var först inne på Skokanonen men blev
sååå besviken på utbudet, och tyckte det var lite dyrt - 350 spänn för ett par som jag kunde "leva med", inte lika
fantastiska som mina gamla... så det blev nej. Gjorde ett försök på ÖB och de hade faktiskt mer än jag trodde!
Så jag provade ett helt gäng, och till slut blev det dessa. Inget jag trodde jag skulle se mig själv i, men, för 149:-
kan de få vara mina räddare i nöden tills jag hittar ett par snyggare gummistövlar igen. Welcome to my feet.

(och de hade dessutom ett härligt lagom brett skaft, som sig BÖR, fattar inte varför vissa är snortighta?)






Och för att fira att jag köpt stövlar så regnade det hela vägen hem. Såklart! ^^


Postat av: Carro

dom där var ju awesome : )

2012-05-10 @ 16:44:39
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Patrik

Riktigt snygga :) Hade tänkt säga att det finns säkert billiga snygga stövlar på ÖB, men nu behövde jag ju inte säga det.



Regnar här också... för att jag har tvätten ute på tork än..

2012-05-10 @ 17:04:24
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0