Last show.....

Och solen skiner, som sig bör i showtider! Ikväll kör vi sista föreställningen och sen stooor reunionfest efteråt!
Håller nu på att leta upp gamla bilder till bildspel, dricker kaffe, försöker styra upp skjuts ner i eftermiddag,
och sen är det dags för scensmink och frisyr! Bigger, better. Bella jamar och jamar och vill INTE att jag ska vara
borta hela kvällen igen, som det blivit aaaaalldelles för mycket av på sistone. Men från och med imorgon kväll
så är jag hennes ett bra tag framöver. Tror hon kommer bli väldigt glad då, mjau mjau. Hon får trösta mig när
jag ligger hemma och grinar för att showen är över. ^^




Snapshots från Jaja'n, och ostbågs-Ola, 2006! ♥


Postat av: Mary

The pictures from your show look great! I would love to hear you sing... Are there videos of you singing on the internet? Can you show us? greetings from the UK

2012-05-05 @ 23:32:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0