Löning, ja....

Fy fan vilken arbetsdag. Nästan så att jag VERKLIGEN ångrar att jag hoppade in och jobbade idag. Egentligen
skulle jag vara ledig idag, och imorgon, men jag jobbar ju ifatt det jag missat under showveckorna.. fy fan! Igen!
Löningsfredag och människor är stressiga, shoppingsugna - för all del, men måste ni kasta saker omkring er precis
överjävlaallt?
- och högljudda och har med sig barn som skriker, gnäller, tjatar, springer, river ner kläder, sjunger
m.m. Har verkligen varit på bristningsgränsen idag. Värsta arbetsdagen hittills, lätt. Säljrekord för min del så länge
jag jobbat där (över 9 månader nu). Det var ju visserligen roligt men resten was not. Jag måste fan börja käka
medicin igen alltså, så slipper jag kanske stå med torktumlarhjärnan på högvarv, ett hjärta som typ bankar sig ur
bröstkorgen, darriga händer och känna att jag antingen börjar gråta eller skrika vilken sekund som helst.

Håhå-jaja. Tur att man har så jäkla braiga arbetskamrater iallafall... : ) 

Fy fan vad skönt det var när dagen var över. Blir det likadant imorgon, när vi dessutom bara är två stycken,
då kanske jag självdör i kassan. Kul att stå där själv när den andra är på lunch lixom! (det gör vi ju visserligen
varje dag men det brukar inte vara såhär mycket)
Hoppas det blir lugnare. Hoppas hoppas hoppas.


From this to that, efter jobbet var jag på Ica och laddade upp med värktabletter, asmycket kattmat, & GLASS.
Kolla, jag ska nog överleva. Bella med för den delen. Och HALLÅ. Den här 88:an-halvlitern var så JÄVLA GOD.


(...inte så bra att "provsmaka" lite innan jag började fixa middag, det var svårt att sluta... ^^)






Postat av: Carro // Pastellkarusell

Stackars : ( Hoppas du får en bättre dag i morgon!



Oj vad mycket glass men oj vad gott :D

2012-05-25 @ 20:45:44
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0