Showrep x 2, typ.

Kom jag igång ikväll på övningen? Nej. Fick jag nån energi? Nej.
Hade jag ont i ryggen och var allmänt lam och nere? Ja.
Åkte vi till Donken efteråt? Ja.

Ni ser, det blev ju ganska bra ändå.... ; )

Här är min bästa katt;



Och här är två bilder som är tagna för precis tre år sedan, som dök upp på bilddagboken's "Minns du?",
och jag minns! Att jag vägde typ 12 kilo mer där än nu. Och sen blev jag ännu tyngre. Och sen blev jag smal.
Mohahaha. Förra veckan gick jag ner två kilo bara av att dansa så jävla mycket, trots att vi var på Donken typ
varje kväll. 54 vägde jag då. Det är bara ett halvkilo mer än förra vårshowen, då var jag ju sjukt smal! Jebus.
Och sen efter showen i helgen så åt jag en massa mat och var trött och jobbade, då gick jag upp typ två. Få se
vad vågen säger sen, jag kan ju åka upp & ner massor bara på en och samma dag. Haha. Aja. Här är bilderna;



Och ringen i NÄSAN var kvar och allt! Hihi. Tre år sedan, det här är 4:e maj 2009. Men nu, nu ska jag duscha.
Och sen sova. Imorgon är det dags för show på kommunfesten och sen på lördag är det sista rockshowen!!! Ih!!


Postat av: Harriet

Ja just ja, du hade "tjurring" då ju.

2012-05-04 @ 02:15:20
URL: http://phergon.blogg.se/
Postat av: Carro

Gah... Vikten kan påverka en människa så mycket alltså.. Vet ju själv... Jobbigt är det...

2012-05-04 @ 07:57:35
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, well done!

Hur lång är du? :):)

2012-05-04 @ 10:16:52
Postat av: Ida

Anna - inte well done, hade inte råd att äta... fast jag ville ju gå ner, men det var inte på ett så bra sätt.... jag är 164 cm lång! : )

2012-05-04 @ 13:16:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, nej då var det inte lika roligt förstår jag :/

2012-05-05 @ 12:40:37
Postat av: Linna

jag tycker att du var lika vacker då som nu, men vet själv att vikt påverkar. när jag mådde dåligt för 10 år sen vägde jag först 47 sen helt plötlisgt 65.. och det var tufft!! även om det inte är mycket var det mycket för mig.. sen hamnade jag tillbaka där jag är idag, runt 53-55 beroende på :) stor kram på dig fina ida.

2012-05-05 @ 14:08:07
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0