Sjuttonde maj - done!

Efter tvättiden så bäddade jag om i sängen och sen tänkte jag gå till ÖB och köpa ny solkräm, men så kom
jag ju på att det är röd dag och att de - om de ens hade öppet - bara skulle haft öppet till kl 17. Kom på det
kvart i, och det är jag glad att jag gjorde! Hade nog blivit sur om jag kommit dit och det varit stängt.... : P 

Istället blev det fika på lillasysters altan, tillsammans med henne & Emma, & Emma's jättehund Steve!
(uttalas på ren svenska; Ste-ve. ^^) Han är verkligen en jätte. Och jag är jämt rädd för honom.
Fast han är väldigt snäll, och ganska töntig egentligen, det kommer jag ju aaaldrig lära mig! Haha. 

Sen stannade jag på middag, hemgjorda burgers, och sen lite mer fika och Lina tittade förbi en snabbis.
Sen hemåt, tänkte gå och handla men gör det imorgon istället. Då kan jag ta ÖB i förbifarten, och då har jag
dessutom fått pengar från FK och behöver inte vända ut&in på de sista kronorna! Yay! Fredag. Ledig fredag.
Sen kommer jobbhelgen men jag ska iallafall njuta eeeen dag till... : ) 





Postat av: Carro

vilken härlig dag! :D har du bytt lösenord på "vi"-bloggen? kommer inte in där...

2012-05-17 @ 22:44:16
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0