Svett!

Asså vilket rööööj! Jag visste att mitt lama tillstånd skulle ge med sig så fort vi kommit upp på scenen,
jag minns ju hur det var sist vi showade på kommunfesten. 2008 var det, och det var galet röj!
Och det blev en trevlig repris ikväll kan jag säga! Tjohooo! Svettigare än de "vanliga" showerna t.o.m!
Och nu körde vi bara hälften så länge... Åh vad kul det var. Nu är det bara att ladda om inför rockshowen 
imorgon, sista föreställningen... så jävla SORGLIGT!! Jag kommer gråta. Uhu, uhu. Det här har ju varit ens
jobb (vid sidan om jobbet) de senaste månaderna, det kommer bli så jäkla tomt! Och inte lika många jävla
Donkenbesök på kontoutdraget i fortsättningen - fast DET kanske inte gör så mycket.... ^^ 





Elin sydde fast mina kläder i min bh så jag inte skulle tappa dem ikväll - och det behövdes!! - men sen kom
jag ju inte ur dem, så jag fick åka hem i dem. Haha! Ska sprätta mig ur dem nu, och sen ta en dusch...



Goodnite! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0