Och nu... vill jag ha en paus...

Jag vet knappt var jag ska börja, och vissa saker skriver man ju kanske inte i en blogg. Haha, jag som är så
himla öppen om allt, t.o.m det som känns mest privat? Nåja, men jag ska inte gnälla på kunderna öppet lixom.
MEN. Folk, alltså. Tänk om man kunde få gå till deras jobb och hålla på som de gör hos oss? Rättvisa?

Vilken jävla dag. Den var ungefär som gårdagen, fast inte lika högljudd hela tiden, men nästan lika mycket sålt
fastän det är öppet kortare på lördagar. Och vi var dessutom bara två stycken. Och jag är helt sluuut, är så himla
glad att de här två dagarna är över!!!! Skulle vilja göra en happydance men ORKAR inte. Höhö. Istället har jag ätit 
en halv honungsmelon (den var inte så jättestor faktiskt) och poppade nyss popcorn. Och sökte tröst och kel hos
bästaste Bellakatten. Hon är så himla fin och bra. ♥ Åh, jag hoppas jag orkar hålla mig vaken under Eurovision... 






Bilder från igår kväll;







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0