27:e maj i bilder.

Åh. Det har visst börjat regna lite. Det har varit grått ute hela dan (wow, jag har verkligen varit vaken länge,
i 3 timmar...)
men REGN känns inte så lockande? Hade tänkt gå ner på stan, bara för ett enda litet ärendes skull.
Det blir ett sånt stort projekt ibland. Måste till Apoteket och köpa nya Omeprazol för mina är slut och jag tar dem
på arbetsdagar och när jag ska till Stockholm och sådär, när jag blir stressad och blir illamående. Så jag borde
verkligen försöka ta mig ner och köpa dem idag. Hade vädret varit som igår hade det inte varit några problem!

Igår;

Jag träffade Eve och hennes lilla bebis Källa, som har sovit både gångerna jag träffat henne. Dålig stil! ^^
Men vi hade iallafall en mysig glass-/cheeseburgarfika i solen på Donkens uteservering, och sen en prommis
till Maxi, och en sväng på Växtriket, och sen tillbaka till mina hoods. 





Vid femsnåret kom Elin, Herman & Maja och hämtade mig, sen åkte vi ut till minneslunden i Tillinge där mamma
ligger. Annelie, Micke, Lucas & Clara var också där, och vi satt i slänten på en filt i gräset och fikade. Underbart.
Nåt som inte alls var lika underbart, var när jag kände nåt som kröp på min axel och fick tag i en skitstor MAL!!
Alltså den var större än en ballerinakaka! Fy faaaan vad rädd jag blev!! Men vi tog kort på den iallafall, Annelie
hade den krypandes på benet och sen lade vi den i skuggan mellan stenarna i muren. Burr...



...och sen kändes det som att det kröp saker på mig hela tiden. Läskigt...
Sen åkte vi hem till Furin's och grillade i kvällssolen! Grabbarna fortsatte banka och bygga på den här fina boden!






(lånebild från Elin)







Hmm, nu har det iallafall slutat regna. Det var bara en väldigt lätt liten skur. Ska man gå ut kanske?

Postat av: Carro // Pastellkarusell

V trevligt du verkar ha haft det :) fast malen var äcklig...

2012-05-28 @ 15:53:17
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag gillar dina inlägg när du gör dem såhär! Massa bilder o en liten historia typ :]



Dog dock när jag såg malen.. insekter är supervidriga :/

2012-05-28 @ 20:19:42
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Eve

Ber om ursäkt för den osociala dottern. Vet inte vad hon fått det ifrån...sova sådär jämt. Haha!

2012-05-29 @ 07:12:56
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: He he exakt ;) okej :)



Puh! Händelserik dag! Fint attni besökte mamma på morsdag <3 jag va med min mamma vid mormors grav <3. Shit det där med malen!

2012-05-29 @ 10:01:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Linna

men fy vilken läskig mal! :P

annars verkar det varit toppen ^^ kram

2012-05-30 @ 11:39:44
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0