Så småningom kommer man nog fatta att det är över......

Okej, vi börjar i fel ordning och tar NEDRODDNINGSBILDER först. Okay? Kommer nog samla på mig fler foton
från show & fest nämligen. Plus att jag inte ORKAR. Jag är så trött så jag tror jag DÖR. Ögonlocken är jääävligt
tunga! Sov 3½ timme och sen var det bara att kliva upp och dra på smajlet och åka ner (med bästa Lina! ♥) till
hallen igen, och städa, och rodda om lite. 

Den första synen som mötte oss var ju rätt nice, släckta facklor i en hög (från eldnumret), och en flaska Slayer-vin.
Rock'n'roll!










Och efteråt, istället för att åka hem och störta ner i sängen som man kände för, så tog vi en tur upp till torget
och käkade glass i solen, samt spanade in marknaden & tivolit. Underbart väder! Sen körde Lina hem oss igen
och nu har jag blivit stående här. Så sjukt trött, borde slumra i soffan lite men har fastnat här och kikat på lite
bilder och ett filmklipp som jag typ började grina av... 








Underbara ihopskrivningar, särskrivningar och stavfel på samma gång!



Och en underbar katt, såklart... ; ) 




Postat av: pandra

Jag tycker du ska signa upp dig på stagepool, så kan du få pengar för att göra sånt här mer ;) typ wallmans-artist... Finns massa olika sånna. Hade en kompis som jobbade på ngn lyxkryssare i 6 mån.... Det tjänade han rätt bra på och alla jobb hittade han på just stagepool. Do it! :)

2012-05-06 @ 23:48:15
Postat av: carro

awh, vad kul det är att följa ditt showbloggande! :DDD

2012-05-07 @ 08:57:29
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0