Att försöka bli av med en tandläkartid.

Alltså. Nu har jag kommit så pass långt att jag faktiskt ska avboka min tandläkartid på måndag.
Har haft den länge men sedan jag fick komma till Bettfysiologen i Uppsala så har den tiden blivit
rätt onödig. Har skjutit upp lite att avboka den, men nu idag har jag försökt. Utan att lyckas.
Hur då?, tänker ni nu. Oh I'll tell you.

På lunchen försökte jag ringa dem. Fick stå i telefonkö. Vänta och vänta. Tillslut var det någon som
lyfte på luren, och sedan hastigt lade på igen. Whatta hell? Klickad efter att jag fått vänta! Grrr!
Ringde genast upp igen men denna gång kunde jag inte ens komma fram. Inga signaler eller nåt.
Tack för det, tandläkarcentrum. Tog tid från min lunchrast och allt... 
 
Så jag försökte på nytt nu ikväll, ja för en liten stund sedan faktiskt, för att denna gång avboka via deras
telefonsvarare. Så kan man inte bli klickad lixom! Jag ska dra samtalet för er här;

*ringer för att avboka min tid*

-"Välkommen till Folktandvården i Enköping.
Vill du höra våra öppettider, tryck 1.
Vill du lämna återbud, tryck 2."


*trycker 2* 
-"Pip."

-"Välkommen till Folktandvården i Enköping.
Vill du höra våra öppettider, tryck 1.
Vill du lämna återbud, tryck 2."


*trycker 2 igen*
-"Pip."

-"Välkommen till Folktandvården i Enköping.
Vill du höra våra öppettider, tryck 1.
Vill du lämna återbud, tryck 2."

I REALLY AM TRYING!!!
 
 
 
Jag vet vad ni försöker göra. Ni vill inte att jag ska lämna återbud.
Ni vill att jag ska betala för den där tiden ändå. Ni vill bara åt mina pengar. 
I know you. 
 
 

Postat av: Patrik

Ja, det är ju Folktandvården så dom gör väl allt för att inte underlätta. Helt klart vill dom ha dina pengar.... Hoppas det löser sig så du spar den utgiften åtminstone.


Svar: De ringde upp mig idag. Lucky me! Så nu är det avbokat och klart. Phew.
Ida

2012-11-15 @ 13:54:52
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0