Bebistema.

Sååå hälsosam, eller hur var det nu? Idag har jag ätit & druckit följande;
Två rostmackor, kaffe, två kakor, kaffe, pepparkakor, julmust & hemgjord chokladkola ala Eve.
Näringsrikt och bra!! Eller...? MOHAHA. Men det konstiga är att jag faktiskt mår jättebra i magen.
Av att INTE äta. Oh, joy. Jag kommer ju leva jättelänge.... Fett & socker for president!


Gick hem till Laura och gosade med alldeles nya lilla bebisen (vet inte om hon gått ut med namnet än
så jag låter det vara osagt tillsvidare) och han var sååå liten och fin och mysig! Kul att träffa henne också
och att hon mår bra med tanke på omständigheterna iaf! ♥ Några timmar senare promenerade jag vidare,
gick hem till Eve & Källa som var "pappafria" kvällen till ära. Källa var vaken och busig, Eve & jag kollade
på "Big" på tv och käkade pepparkakor och hennes goda kola... omnomnom.. fick med i en påse hem 
också, thank you DEER! Mwihii.. ^^ (Eve är den mest julkåta personen jag vet!) 

                        

 
Just nu äter jag middag framför tv:n, ett halvt paket nudlar. Sen blir det tablett och bums i säng!
Jobb i helgen, och imorgon har familjen styrt upp galej minsann, moster Marita & kusin Gianni från Schweiz
är i Sverige och hälsar på, så vi syskon (fast ändå inte alla!) plus kids ska träffa dem och käka ute.
20 pers blir vi. Tur att min familj är så liten och nätt..... ^^ Så imorgon kväll är jag nog fan inte pigg!
Få se om det blir nåt bloggande.. Godnatt!

 

 
 

Postat av: Petra

Jag älskar julen och vintern! Jag överlycklig att det har kommit snö här i Östergötland. Förresten har jag hängt på blocket och hittade en bärbar dator som skänks bort och då tänkte jag på dig med tanke på att din dator e knas. Så har du en länk http://mobil.blocket.se/ostergotland/BORTSKANKES__barbar_dator__FRI_FRAKT_44206068.htm?ca=14&w=1

2012-12-01 @ 05:17:21
Postat av: Petra

My bad, man måste tydligen lyckas vara online när en knapp aktiveras. Helt borta på sömnmedicin när jag surfa runt på mobilen halva natten ^^.

2012-12-01 @ 16:42:57
Postat av: S.

Vill oxå gosa med bebis! åh..

Svar: Jaaa den var helt nyyy! : )
Ida

2012-12-01 @ 16:53:01
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: johanna

ser nästan lite ut som Sundsvall på de nedre bilderna!
himlans mysigt i vilket fall :)

Svar: Haha, jaså? Där är det säkert mer snö, detta är i Enköping : ) Ja det är mys med snö och fina ljus!
Ida

2012-12-01 @ 20:22:52
URL: http://johannaj.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0