Fredagsmys ♥

Jag. Är. Så. Mätt.

Denna HELT oplanerade fredag slutade i fredagsmys hemma hos lillasyster & Daniel & Leo & Viggo,
med Eve & Robin & Källa. Det blev hämt-thai från bäääästa Krova, och snacks, och godis, och 5½
liter Cola, ungefär. (Och här stängde datorn av sig så det vara bara att starta på nytt och börja om...)
Spider Man 3 gick på tv också så den såg vi! Tills Eve & c:o åkte hem... och kidsen motvilligt gick
och lade sig... men vi andra tre kollade klart iaf! *gäspa*

Eftersom jag inte var lika brutalhungrig som resten av sällskapet så blev det TVÅ matlådor av mina 
rester, haha! Win! Så nu har jag mat till både lördagens och söndagens jobb. Tjoho! Om jag ens
behöver någon lunch, jag är så mätt att det känns som om jag klarar mig ett par dagar... ouff... ^^

 


(och här kraschade internet fem gånger i rad) 

Nu blir det dusch och sen sängen. Lyxade till det med en och en halv sömntablett för att se om det
funkar bättre inatt... Låg vaken till efter 4 inatt och kunde inte somna, trots tablett, precis som natten
innan. Inte kul när det blir så. Och nu är det jobbhelg så sömn är ett måste! GODNATT! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0