Here baby, there momma...

Jag körde en 3½-timmes-nap i sängen med Bella. HUR skönt? Sköntskönt.
Trots det är jag fortfarande trött så jag ska INTE vara uppe hela natten (bra, eftersom jag ska jobba imorgon).
 
                                     

Sen: Mys med Bella i soffan. Jag & mina jättebröst. Mohaha. 
(har haft pyjamas på mig sedan 16:30, WIN!) 


Sen: Saknade volymen i håret. Fixade. Förevigade i sepia.

 
Sådärja! Awesomely awesome. Störst hår vinner. Jag vinner.
Note to self: Behöver ny hårspray. Jävlar! Finns i stockholm. Finns KNAPPT resurser i plånboken.
  
Nåt jag glömde skriva tidigare var att tandsköterskan jag träffade idag i Uppsala, kom även hon från Enköping.
Så hon kände igen mig. Och vet att jag sjunger. Hurra! Då förstår de hur viktigt det är för mig att kunna fortsätta
med det. Halleluja! ♥
 
 

Postat av: maja.

åh tack så mycket.

2012-11-06 @ 23:58:06
URL: http://maajis.blogg.se
Postat av: johanna

Men skönt! jag vill också gå runt i pyjamas en hel dag!! haha ;)
finns bara sprayet i sthlm? är det något speciellt spray för peruker?

Svar: Alltså den finns säkert på fler ställen än sthlm, men det finns iaf inte i min stad... så för mig blir det där jag måste handla den! Och den kostar väl typ, vad är det nu, 165 spänn för en inte alls stor flaska? Burr! Ja den är för syntethår. :)
Ida

2012-11-07 @ 08:37:10
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Eve

..och då fick du henne att gå på julkonserten? ;)

Svar: Haha, klart jag gjorde reklam för den!! : ) : )
Ida

2012-11-08 @ 08:10:26
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0