Hole!

Potatisbullar, bacon & lingonsylt. Jag är som ett bottenlöst hål, skulle kunna äta massor!
Åt det förra veckan, innan dess var det flera år sedan. Och så nu ikväll. Sååå gott. 

 
.....sååå uttråkad. Jag tenderar att vilja äta en massa när jag är uttråkad. Kommer bli tråktjock.
Måste köpa hem mer frukt. Trött är jag också, HELA TIDEN, sov i soffan efter jobbet och nu är 
jag lika trött. Ska gå och lägga mig tidigare. Måste börja träna.
Måste.
Vill.
 
(orka...?)

^ ^ 
 
 
Imorgon är det jobb igen och sen är det två lediga dagar. Fest med showgruppen på fredag kväll!
Wohoo! Men jag jobbar lördag så det blir inte lika wohoo:igt som man skulle vilja, I guess... Darn! 
And I miss ma man... helgen? Helgen. 
 
 

Bild från igår när jag kikade lite på Maja som var på skridskoskola! ;


Tog en bättre bild som FÖRSVANN, liksom en annan bild från kvällen. Såklart. Heja mobilen. 
 

Postat av: S.

Det är snart säsong för clementiner! DÅ kommer jag föräta mig.

Svar: Ganska okej sak att föräta sig på ändå... ; )
Ida

2012-11-21 @ 16:48:41
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Mia

Ååååh nomnomnom potatisbullar och mammas lingonsylt! DÖR vad gott! <3

Svar: Nomnomnom! Fast jag körde Mamma Ica.... ^^
Ida

2012-11-23 @ 13:43:45
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0