Light a candle.

.....eller så kan man ju plocka fram sitt redan färdigfluffade hår från i våras. Tadaa!
Ja så kan JAG göra iallafall. How 'bout you? ; ) 


Efter en lite tröttsam dag på jobbet (där kortläsaren slutade funka ungefär 1½ timme innan stängning) så var
det skönt att komma hem till en gosig katt, till tacorester, och till lite filmer på tv. Först Shrek 2. Tittade väl
lite halvhjärtat som vanligt. Nu är det Harry Potter & nån halvblodsprins, kollar ännu mindre halvhjärtat. Men det
är på lite i bakgrunden iallafall... ^^ Funderar starkt på ett BAD! Jaaa, det vill jag verkligen! 

(På tal om tacos. Det är en utmaning för käken vill jag lova! Still doing the work outs, men tacos gick bra!
Lite träningsvärk bara men det får man väl leva med.... umf umf... ^^ )


Tända lite ljus för människor som inte finns runt oss längre. Har inte varit vid minneslunden eller hos Dawid idag
men jag tänkte ta det imorgon istället. Imorgon är det nämligen 16 år sedan mamma gick bort. Kan inte fatta
att det har gått så lång tid. Samtidigt som det verkligen känns som evigheter sedan. Hoppas att jag får chans
att åka med någon ut till henne imorgon, hon ligger ute i Tillinge. Sen en sväng till S:t Olof, där är det alltid så
vackert. Gå till Dawids grav. Måste köpa ljus.... Fan vad orättvist det är, att ha förlorat både sin mamma och sin
pojkvän, när man bara är 16 år. Och nu har jag blivit 28. Tänk så länge de inte funnits med oss....... : ( ♥

Bada. Det ska jag göra. Jag och alla ljusen. 
Snälla kortläsaren, funka imorgon.
  
 

Ja, och för att dra upp stämningen lite så kan jag ju berätta att jag idag klockan 19:22 blev faster igen!! : ) 
Stort grattis till min bror Niclas, & hans Kattis! ♥ ♥ ♥ 
 
Life and death.....
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0